Elifsevviinn Arkadaşlar hamileyken keratin yaptıran var mı ? 2 aylık hamileyim keratin yaptırdım sorun olur mu ?
Ayseege6156 Elifsevviinn bi sakıncası yok canım sadece dip boyanın hamilelikte zararlı olabileceğini söylüyor doktorlar keratin bakım amaçlı yapılan birşey sonuçta
Elifsevviinn Ayseege6156 evet ama interntte herkes bebeğin organlarına zarar verir diye yazmışlar çok korkuyorum