Melisaaa16 Merhaba kızlar; 11 haftalık hamileyim saçlarım uzun zamandır kestirmediğim için çok kırık uçlarından aldırsam sizce bir sakıncası olur mu? Hamilelikte saç kestirmek iyi değil derler ama böyle de kötü görünüyor 😞
Ayseege6156 Melisaaa16 canım bunlar eski insanların söylediği kocakarı söylemleri bunlara inanma ben 24 haftalık gebeyim saçım çabuk uzuyor iki sefer kestirdim yine kestiricem bir iki ay sonra
Mutiess Melisaaa16 Bunlar çok eskilere dayalı sözler canım batıl inanç 9 haftalık gebeyim 1 hafta önce bende saçımı kestirdim. Çünkü hamile olunca saçım çok dökülmeye başladı
Sara89 Melisaaa16 hiç bi şey olmaz ilk hamileliğim de 3 aylıkken kestirdim hurafe onlar canım saçma çocuğa omurmu bicilir ömürü allah verir
aylinsss Melisaaa16 dün kestirdim daha gayette kendimi bakımlı hoş hissettim moduma iyi geldi hemde 💪🏻
Melisaaa16 Ayseege6156 aynen eskilerden kalma bir inanç ama insan tereddüt ediyor yok bebeğin ömrü kısalırmış falan
Ayseege6156 Melisaaa16 ay aman allahım ya 😄😄 kız yok korkma bebeğin ömrünü saç mı biçiyor Allah ona zaten doğmadan bir ömür biçiyor elhamdulillah buna inanıyorsundur mutlaka o yüzden öyle şeyler düşünme 😌❣️ Kestir gitsin ben bu eski insanların söylediği çoğu şeye inanmıyorum çünkü aşırı derecede batıl inanç kimse Allahtan daha iyi bilemez hiç birşeyi
alindas Batıl inanç bi geçerliliği yoktur ama ben nedense yine de kestirmek istemiyorum. Doğumdan sonra diye geçiştiriyorum içim öyle daha rahat eder
Almilaaa Bebeğin ömrü senin saç kesiminle kısalacak olsa Allah’ın büyüklüğü nerde kalır? Biraz mantık 💁🏼♀️