Arkadaşlar ben 18+2 haftalık hamileyim geçen haftadan buyana yavaş yavaş hareketlerini hissetmeye başladım ikinci hamileliğim bırtane daha evladım var 9 yasında uzun süre ara verince unutmuşum herşeyi ilk hareketleri hangi bölgede hissettiniz acaba ben sezeryan dikişimin olduğu bölgelerde epey aşağıda hissediyorum genellikle bukadar aşağıda olması normalmidir acaba