aybarsdefne sepet beşik yaptırdım bambu dan kendimiz yaptırdığımız için uyku seti yok 😌internetten baktım en az 250 TL Daha hesaplı alacağım bi yer varmı ? Diktiren anneler maliyeti ne kadar tutuyor ?
Selin59 aybarsdefne canım ben instagramdan bebek iklimi sayfasından beşik yan korumalığı diktirdim.. uyku seti de vardı onda 4 adet yan korumalık + 1 adet süs yastık 180₺ istersen bir uyku setinin fiyatını sor
Girlpowerbabe aybarsdefne bende de chicco nun sepeti var uyku seti ayrı satılıyor ama sadece çarşaf ve yastık kılıfı 250 TL fln minnacık şey saçmalık🤷🏻♀️ Kumaş aldık kayınvalidem dikecek ölçülerine göre kumaş fiyatları gayet uygun alıp ölçüp diktirirseniz çok uyguna gelir👍🏼
aybarsdefne Selin59 kuzum uyku seti olmuyor benim kızımın da vardı uyku seti ama aralarda işlemeler olunca güzel durmuyor direk sepet beşik için olması gerekiyor onu düşünerek yaptırmıştım evdeki hesap çarşıya uymadı 😂
aybarsdefne Girlpowerbabe evet aynen öyle çok pahalı beşiğin maliyeti 500 kira tuttu indirimle bambu yaptırdığım için uyku setlerine baktım aşırı pahalı dediniz gibi bişeyde yok içinde cibinlik bile 😓
Eylul58 aybarsdefne Evet 😊 Sizinkinin aynisi rengi biraz açık ve tekerlekli sadece bizim cibinlik yok ama
Girlpowerbabe aybarsdefne ben cibinliği de dümdüz sade bişey istiyordum forumdan birinin tavsiyesi üzerine civilden aldım cibinlik+aparatıyla birlikte 37 TL 😊
avukatveanne aybarsdefne kaç aya kadar bunu kullanabiliyor acaba? Ve nekadara yaptırdınız sakıncası yoksa?
aybarsdefne avukatveanne fiyatı 500 az geçkin diye biliyorum eşim yaptırdı net bilgim yok da kızımın beşiği ve yatağı var ama şuan beşiğinde yattığı için ve yatağına geçmediği için bunu yaptım fazlada masraf yapmak istemedim yer kaplamasın diye 1 yaşına kadar yatabiliyor resimde göründüğünden daha büyük onu atölyede çekmişker küçük duruyor
aybarsdefne avukatveanne zaten ilerleyen zamanda ablasının beşiginde yatacak da ilk etapta kızım da beşiğinde uyuduğu için ilerleyen zamanda yatağına geçiçek
aybarsdefne meryemisloading Konya canım eşimin dükkan komşusu rica yla yaptı yani normal de yapmıyor da benim kızımın ilk beşiğini de ona yaptırmıştık büyüyen beşik tarzında oda ama kızım yattığı için hala bi beşiğe daha ihtiyaç duydum dedim küçük bişey olsun