Selamun aleyküm cümleten 5 aylık hamileyim eşim 1 hafta sonra göreve gidiyo asker bende ailemin yanına gidicem doğumum orda olcak 40’m orda cıkacak eşim o zaman gelecek ama çok endişe ediyorum kızlar annem yok kimsem yok yanımda ankarada yaşıyoruz acaba annem olmadan bebeğe bakabilecekmiyim annemde cok üZülüyo kimse yok yanında diyo acaba bakabilecek misin nasıl olcak diye bir sürü soru war kafamda lütfen bana bişeyler deyin hayatın gerçekleri nedirr ??