Merhaba, 9 haftalık hamileyim 2. Kontrolümüzde doktor yasaklar listesinde hurmayı da söyledi ne meyvesi ne de medine hurması. İnternetten biraz araştırdım tam tersi hurmanın folik asit içerdiğini bebeğe iyi geldiğini ve de hamilelikte tüketilmesi gerektiği yazıyor. Bununla beraber hafta da 2-3 kez balık önerilirken doktorum haftada 1 kez yüzey balığı tüketmem gerektiğini söyledi. Bu konuda bilgisi olan ya da doktoru bu konuda uyaran var mı?