Merhaba anneler benim sorum değil bir hatırlatmam olucak. Son günlerde çok fazla gebelik şekeriyle ilgili post görüyorum. Naçizane fikrimi belirtmek istedim daha fazla anne -bebek sorun yaşamasın diye. Gebelik şekeri ileriki haftalarda ölçülüyor. Ve eğer şeker çıkarsa diyetisyen eşliğinde diyet yapılıyor buda anne adaylarını o kadar ay boyunca farklı bir beslenme çeşidine alışmışken zorluyor haliyle, şekerin zararları da cabası. Ben doktorumla birlikte şuna karar verdim hamileliğimin basından beri tam buğday ekmeği tüketiyorum, pirinç, patates gibi şeker oranı yüksek besinlerden uzak duruyorum. Beyaz şeker hiç tüketmiyorum. Yerine bal, pekmez tadlandırıcı olarak tüketebilirsiniz. Böylelikle şekere karşı kendimi de bebeğimide riske karşı koruyorum tabiki yine de çıkarsa takdiri ilahi Allah’tan. Biraz uzun oldu ama fikir olsun istedim, sağlıkla kalalım🌸🤰🏻🐣