Melekanne2606 nasıl dayanılır canım canımdan can gitti bu bebek olmasa yaşamıyordum ben zaten ilk bebeğimde düşük riski vardı zaten ama oğlumda ne yazık ki doktorum dogal ölüm dedi herhangi bir sebebi yok bütün tarama testleri temizdi gebelik şekeri tansiyon falan kordon dolanması hiç biri yoktu oğlum 3055 gr 49 cm doğmuştu sebebi olmadıgı için genetik test yapıldı o da temiz cıktı pıhtılaşma da cıkmadı doktorum da sebeb bulamadı takdiri ilahi böyleymiş rabbim bu evladımı sag salım kucagıma almayı nasıp etsin inşallah 🤲