okuyanannee Merhaba hanımlar , bugün 12+2 olduk 2’li tarama testinde doktorum çıkıntı yok bebeğimiz kız gibi dedi 🥰 böyle tahminde bulunup değişen var mı yoksa kız tahminleri genelde tutuyor mu 🌿
Cicilibicili okuyanannee benim de doktorum ikilide kız diye tahminde bulunmuştu. Ben çevreme yine de demedim çünkü erken diye. 17. Haftamda kesin kız dedi. ☺️ Şuan 32 olduk minik kızımla