Hamileliği salgınla ya da başka bi hastalıkla bir tutmayın yani korkmayın. Ben Ağustos ayında hamile olduğumu öğrendim ve kardeşimizin düğünü vardı korona vardı ama asla umurumda olmadı hatta aklıma dahi gelmedi bir şey olur mu diye. Çünkü neden biliyor musunuz bu bebek sahibi olma mucizesi Allah tarafından verilen bir hediye. Siz şimdi deneyin belki hemen olucak belki olmayacak. Zamanı ne zamansa o zaman oluyor zaten. Kontrollerimde devlet hastanesinde hiçbir sorun yaşamadım. Dışarıda çıkıyorum ki çıkmasam da eşiniz eminim çalışıyor evde bir kişinin bile dışarıda olması sizin evde olmanızın önemini desteklemiyor malesef gelen dışarıdan geliyor çünkü 🤦♀️
Yani demem o ki inanın bebek sahibi olmaktan daha önemli ve güzel hiçbir şey yok her şey korona yokmuş gibi devam ediyor en azından benim için öyle ki yakınımı kaybettim ve atlatanlarımız da çok oldu. Rabbim bu mucizeyi verdiyse bir sebebi var 😍😍😍😍😍😍😍