Hamileliğin başından beri titremeli iç sıkılmalı dönemler yaşıyorum. Psikologla görüştüm meğerse panik atak mış. Yaşayan var mı. Hormonlardan mıdır ? Çünkü daha önce yoktu. Doğurunca geçer mi ? Ve panik atağı olanlar sezeryan mi olmalı ? Lütfen bilen varsa aydınlanalalım 😔