Xyjwell bunun cevabını bence öncelikle google dan araştırın, sonra da doktorunuza sorun. İçtim bir şey olmadı diyenlere kulak asmayın. Çünkü sigara yüzünden bebeğini kaybedenler, bebeğinde ciddi gelişim geriliği yaşayanlar, bronşitli çocuk doğuranlar çok daha fazla. 15 sene içtim. Çocuk yapmaya karar verdikten hemen sonra bıraktım. Günde 1 paket içiyordum. Bahanesi yok. Çocuğunu kendinden daha çok düşünen bir anne karnında çocuk varken sigara içmez. İsteyince bırakılıyor. Canınız sigara istediğinde sigarayı neden içmemeniz gerektiğini kendinize hatırlatırsanız sorun çözülür. Ancak bu süreçte yanınızda kimsenin sigara içmemesi gerekir çünkü çok zor oluyor biri içince. En büyük sıkıntı 1 hafta sürüyor. Sonrası yokuş aşağı inmek gibi. Yapmayın yazıktır…