Kubra8989 Şehir hattanesinde sezeryan doğum yapan var mı odalar nasıl refakatçi alınıyor mu kaçıncı haftada gün veriyorlar bilgisi olanlar
alinesila Kubra8989 dün bir bayan doğum yapmış tekrardan refakatçi alınıyor yazmış 2 gün önce yazı gelmiş dedi inşallah öyledir bende bekliyorum
Kubra8989 alinesila inşallah alırlar değişmez ben doğum yapana kadar kaçıncı haftaya gün veriyorlar ki
Kubra8989 MihricanA odalar tek ve 2 kişilik diye okumuştum inşallah alırlar refakatçi zor oluyor tek başına
mlktrn Bende Zübeyde hanımda devam ediyorum kontrollerime refakatçi alınmadığını yeni öğrendim ve şehir hastanesine dün gittim dosya açtırmak ve orada devam etmek için ama orda da pandemiden dolayı refakatçi almıyoruz dediler
Kubra8989 mlktrn biri alınıyor diyor biri alınmıyor birine ultrasyon kagıdı veriliyor birine verilmiyor aynı doktor birine bebegi gösteriyor birine göstermiyor sorsan birine kilosunu söylemiyor biri söylüyor diyor valla garip artık
Bittercikolataa Kızlar bana da güvenlik demisti hic kimseyi almiyoruz diye 2 ay önce suan ortalik daha kötu almiyorlarmis. O yuzden gidip özelden paket aldim kimsenin olmamasi cok kotu