Deryayurt luckymother beta hcg değerin 3000 üzeri olduğunda kese görülebilir benim beta hcg 590 dı bu değerden bir hafta sonra keseyi görmüştüm 4+4 haftalıktı bete değerimde nerdeyse beş bine yakındı
Maria9 4 haftalıkken gözüktü hemde çok net :)) doktor bu zamanlarda normalde gözükmez seninki iyi büyümüş masallah dedi 10. Haftaya kadar gözükmemesi normalmiş ..
Knkhbb 5+4 de gözüktü ama vajinal ulturasonla hatta doktorum görmekte zorlandı baya betam yükselmeye devam ederken gözükmeyince şüpheye düşüp bir kaç gün çağırdı çok şükür gözüktü
Mavi22 luckymother canım bakmamıştık o zaman beta ya . Ama jinekolojik muayene olmuştum . Daha detaylı görülüyor o şekilde .