Seyda08 13 haftalik gebeyim ama saglik ocagina henuz hic gitmedim. Saglik ocagina gidip gebeligimi illa bildirmemmi gerekiyor. Bildirmesem. Sorun yasarmiyim
bltern1 Seyda08 arayarak bildir ben öyle yaptım soru soruyorlar cevaplıyosun kilon yaşın kaçıncı çocuk falan
Kbraozkn Mineust hayır var ayrıca 12.haftadn sonra size kan demir ilacını vericek olanda sağlık ocağı
Mineust Kbraozkn sağlık ocagının verdigi kan ilacının içerigi pek iyi degil ben almadm onu. Gyno ferro sanol demir ilacı daha iyi.
Ftmsrkn Seyda08 bildirmek gerekiyor çünkü onlarda takibini yapıyor seni arıyorlar zaten beni aramışlardı