cillianne93 Herkese merhaba 27 haftalık hamileyim ve 3 hafta önce gebelik şekerimin çıktığını öğrendim şimdi diyet uyguluyorum çok şükür yüksek değil değerler 44 kilo hamile kalıp bu zamana kadar 9.5 kilo almıştım diyetisyen eşliğinde diyetle yoluma devam ediyorum.Lakin 1-2 kilo vermiş olarak gormek beni uzuyor bebeğe acaba bir zararı olur mu bu yollardan geçip sıkıntısız bir şekilde doğum yapan annelerimi bekliyorum 🙏🏻
imren91 cillianne93 Canım aynısı benim başıma geldi. 26da şekerim olduğunu öğrendim. 31. haftam bitmek üzere , hala diyeti uyguluyorum. Şükür ki düştü. Başlarda çok aç kalıyordum , uyum sağlayamadığından dolayı kilo vermiştim. Şimdi verdiğim kiloyu geri aldım. Öğünümdeki kaşık sayımı artırdım. Bebeğim birazcık zayıf kalmış. 26 da 990 gramdı. 31de gittiğimde 1650 idi. Neyin şekerimiz yükselttiğini biliyorum onları yemiyorum. Diğer faydalı şeylerin miktarını biraz artırdım. Toplamda 8 kilo aldım bende . Yani endişe etme , birazcık daha artır yemeni.🌸
Dryalp cillianne93 çocuk alıyordur canım bende 5kilo verdim hatta doktor vermen güzel dedi şeker yüzünden böyle
cillianne93 imren91 verdiği diyet sağlıklı diyetisyenin ama bana az geliyor sanki 😞 bebek açısından korkuyorum bir tek ekmek mesela tam buğdaylı vs kaç tane yiyorsunuz günde ? Neleri tüketmiyorsunuz ?
imren91 cillianne93 Evet verdikleri sağlıklı ama karnımız aç kalkıyoruz sofradan. Sabah ve öğlen 2 dilim, akşam 1 dilim canım.
imren91 cillianne93 Beyaz ekmek, pirinç, Havuç, bezelye, patates, tatlılar, abur cubur , kızartma, reçel, bal, pekmez, muz, kivi,limon, kavrulmuş kuruyemiş, kuru meyve bunları tüketmiyorum.
cillianne93 Writebirds çok yemiyordum nadir arada onunla ilgili bir bilgim yok maalesef ama yedikten sonra ölçmüştüm artısı olmadı bende mesela
Writebirds cillianne93 zaten pirinçli sarmasını değil çünkü pirinç yükseltiyor, soğanlı salçalı yemeği 🤗biizm oralarda dible, diblağ denir o yemeğe 🤣
cillianne93 imren91 mesela öğle akşam 1 kase çorba var ama ne yapacağımı da şaşırıyorum her gün farklı yemek yetiştiremez oldum bir korkum da gebelikten sonra insallah devam etmez 😔
imren91 cillianne93 Aynı bende öyleyim. Eşimle ayrı yemekler yediğim çok oluyor. Zorlanıyorum gerçekten. Onu düşünme bence , hele bi doğum olsun da hayırlısı ile🙏🏻