Kızlar merhabalar sağlık odağındaki hemşire 18 haftalıkken gel tetanoz aşını ve gebelik zehirlenmesine ilgili tahlillerini yapalım demişti.Şuan 17+1 im haftaya da il dışına çıkmam gerekiyor.Suan 18.haftada miyim yani ona göre pazartesi gidip aşı ve tahlillerimi yaptirayim