Ben günde en az bir bardak yeşil çay beyaz çay karışık bitki çayı falan kullanıyordum genel bi kabızlık problemim olduğu için iyi geliyordu. Şimdi 5. Haftama girmek üzereyim gebelikte. Bitki çayı kullanımı zararlı mıdır bu durumda? Kullananlar yada zararını görenler bilenler bilgilendirirse çok sevinirim ..