tubik_ Kızlar selam. 36 haftalık gebeyim yaklaşık bir haftadır da afedersiniz ishalim. Perşebe günü kontrole gittim doktorum ishal için ilaç verdi. Üç gündür içiyorum ama hala aynı. Doğumdan önce ishal olunduğunu duymuştum doğru mu?
Mervensari tubik_ bazen ishal doğum belirtisi olabiliyor ama yakın zamanda covidli biri ile temasınız olmadığına eminseniz.