Kızlar bu sabah yaptırdım gercekten hıcbırsey yok mıllet ne abartıyor ya bıkere de ıctım ve seker kullanmayan ben bana bıle cok cok tatlı gelmedı 75 gram ıctım hıc kusmadım 1 er saat arayla kan aldılar bırazdan doktorumun yanına cıkıcam sadece ac kalmak halsızlestırıyor kımseye kulak asmayın