Arkadaşlar,
Evde yalnızım
Eşim 15 gün bilemedim 20 gün olmucak is nedeniyle. Korkunca ne yapıyorsunuz? 5 aylık gebeyim. 21+2 oldum çok şükür. Ne olur yorum olarak korkutan şeyler yazmayın. Moral verici ya da çözüm odaklı olsun🙏Simdiden sağlıklı hayırlı evlatlar , kolay doğum diliyorum biz gebelere♥️💚