Sineemiis Nesli1616 366 betayla nasıl görmüş doktor kiiiii alttan mi baktı canım benim 834 ben göremedim 😒
Busra_74 Nesli1616 dört haftalık hamileyken gittiğimde benim de kesem tam bu kadardı normal yani canım 😁sağlıkla gelsin
heyecanlabrkle Nesli1616 Nesli1616 Hiç bir sıkıntı yoktur Allah’ın izniyle ben betaya bile baktırmadım bu sefer direk ultrasona girdim aynı böyleydi kese kalbinizi aklınızı bulandırmayın hiiiç strese girmeyin ☺️