Duru999 Merhaba kizlar🌸 bebeyin kuveze girmesi neyle alakadar? Kilosuylami? Ya baska bisey? Mesele burda cok okudum hatta kuzenimde de gordum 34.35 haftada bile dogan bebekler bazen kuveze girmez. Ama bazende 37.38 doganlar bile kuveze girir bu neyle ilgili? Sebep ne?
Unlukacar Duru999 canım bebeğin kilosu solunumu genel sağlık durumu ile alakalı ben 25 gün önce 35+4 de doğum yaptım ultrason kilosu 3100 gr doğduğunda 2800 kilosu dökümünü sağlık durumu iyi olduğu için küveze girmedik çok şükür
eymenMomy_ Duru999 ileri derece sarılık,solunum sıkkıntısı,şeker düşmesi yada şekerinin çok yüksek olması,kilo azlığı,emme ve yutma refleksi oturmamış olan,kalp ve nabız sayısının farklılığı olan bebekler genelikle küveze alınırlar.
Meriwa Duru999 kilo ve solunumuyla alakalı 2 bucuğun altındaysa genelde küveze girer anne karnında 39 da bile olsa kakasını yutsa küveze girer bu da solunum soluyla ilgili sıkıntı olduğu için ona bakıyorlar canm ona gire giriyor ben 40+6 da doğurdum ıkınamadım kafası yarıda kaldı ebe ıkın yoksa küveze girer oksijensiz kalıyor bebeğin demişti onu düşününce ıkındım şükür girmedik biz ama durumlar böyle yani
nurakus Duru999 benim bebeğim de 38+2 de doğdu, burun tıkanıklığı sebebiyle beslenmesinde sorun vardı 3 gündür kuvözde inşallah en yakın zamanda çıkar 😔🤲🏻
Duru999 Unlukacar cok sukur Allahin izniyle sag salim buyutun🥰 ultrason yaniliyor diyorlar yada odemni atmiski dusmus.
Unlukacar Duru999 amin canım çok teşekkür ederim ultrason un yanılma payı var canım 300 gr fark etti bizde