Seyda_yekta Merhabalar ben bir hafta önce test yaptım net iki tane kırmızı çizgi çıktı dün doktora gittim bana 2 haftalık dedi 1 haftalıkken teste o kadar net çıkıyor mu ki ?
LamRa Seyda_yekta canım benim de gecikti test yaptım kırmızı çıktı ikisi de bende hastaneye gittim ultrason dan baktı gebelik yok dedi sonra kan verdim dedi 2 haftalıksin daha çok yeni demişti başka doktora da gittim aynı cevabı aldım onun için benim ki doğru demişti ☺️
Seyda_yekta Bende çok şaşırdım en son adet tarihim 1 Ekim geç döllenme geç yumurtlama falan desem yine 2 hafta olmuuyor bence 3 4 haftalık olması lazim
Sinemmm03 Seyda_yekta cok tuhaf canm 2 haftalik demesi 1 aylik falandir suanda sen haftaya tekrar git keseni falan gördümu doktorun
Yassssmin Seyda_yekta son adet tarihim iz ahniyms bugün bnde gittm kese 9 10 gün sonra gözükür dedi beta değerim 169 çıktı 9 güne bidaha gdecm ins gözükür ikimizinkinde
Seyda_yekta Nokta kadar dedi çok küçük dedi kese oluşmaya başlamış mi dedi oluşmuş mu dedi anlamadım kafamı karıştırdı Sinemmm03
Sinemmm03 Seyda_yekta sen bir hafta veya 10 gun sonra tekrar git canm kalp atislarinida gorursun o zmana insallah
Seyda_yekta Sorun şu ki ben bir hafta önce test yaptım çift çizgi çıktı adetim 1 hafta geciktiren sonra gittim doktora
Seyda_yekta Yassssmin ayy inşallah sağlıklı ve hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız yavrumuzu Rabbim olmayan herkese versin seninki kaç haftalık ?
Yassssmin Seyda_yekta son adetime göre 5+2 ama degerim dusuk.ya.9.gun.sonfa ins.rabbim yüzümü zu.guldurur Ben.iki.ay önce 5 buçuk.aylik.dpgum.yaptim.kizim .yasamadi doğduktan.sonfa.5 dj falan.durdu öldü.dedilerr çok.kotu oldum ins şimdiki.bana teselli.olacak
lalamom Ben de dün test yaptım ikinci çizgi aşırı silik çıktı. Heyecanla kan testi verdim 5.41 çıktı. Doktor pazartesi tekrar gel dedi.
Yassssmin Cok Acı bsy hareketlerini.dogana.kadr hissedip. Doğduktan sonra bebegjnizi.kaybettik demeleri rabbim.kkmseye yaşatmasın