Merhaba arkadaşlar alfamet başladım sabah akşam burun kanamasiyla gittim tansiyonum 17 lerdeydi ilaç vermediler 14 9 olursa gel dediler iki gün önce sabah yataktan kalktım üç dört kere 14 9 görünce gittim kadın doğum acile bana ilaç vermediler her seferinde 14 9 gördüğün de gel diyor bende kardiyolojiye gittim kalbimde bir sorun yok ama tansiyon hapına başlamam gerektiğini söyledi kullanıyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı