derinsart kizlar çatlak kremi nezaman kullanmaya başladiniz yada nezaman kullanamya baslicaksiniz? benim vucudum müsait çatlamaya ama göbegim tam cikmadida 17 haftalık olduk bugün
Belirsiz derinsart hemen başlamalısın canım karnın bacakların üst kolun buralara sürmeni öneririm çünkü çok yumuşuyor ve şişiyor vücut o da çatlak yapıyor. Ben 39dayım bacaklarıma ilk haftalarda sürmediğim için çok çatlıyor şuan. Karnıma 12. Haftadan başlamıştım. Ayrıca çok su iç. Ve günde iki kez sür kremi. Ben bio oil ve lierac lullanıyorum.
Meriwa derinsart ben 4 haftalıktan başladım ama özellikli bir ürün değilde nemlendirdim sürekli kuru bırakmadım doğum yaptım çatlamadım
Ffc2224 derinsart ben 11 haftalıkken başladım kullanmaya suan 27 haftalık hiç catlagım yok ama pek kiloda almadım
Umutluuu derinsart ben 20 haftalıkken başladım o zaman çıkmaya başlamıştı karnım birde içten içten yırtıldığını hissettim. Şimdi 28 haftalık olduk hala çatlak yok ama genelde 34.haftadan sonra başlıyo çatlamaya diyolar ama bilmem 😬 ben hindistan cevizi yağı sürüyorum.
ayseeerl13 Belirsiz kulandıgın krem faydalı oldumu göbek için ben bacaklarıma sürmedim 23 deyim göbeğim için yağ kullanıyorum çatlak önleyici unıbaby daha çatlamadı
derinsart Ffc2224 kaç kilo aldınız ben 50 kg ile hamile kaldim 52 kgyn suan doktorum cok iyi gittigimi söyledi🤷🏼♀️göbegimde daha varla yok arasi ayva göbek kadar anlaşışmıyor hamile olduugum
Ffc2224 derinsart benimde 6 ay bitti toplamda 4,5 kilo almısım görenler hani bebek nerde diyorlar baya az aldım yani 60 kiloyla kaldım boyum 1,68 suan tartılınca 64,65 cıkıyorum cok az bir göbeğim var
Belirsiz derinsart 13 kilo aldım 7. Aydan sonra almaya başladım tüm kiloları 8 e kadar bende de çok çatlama yoktu 8den sonra kök saldı bacaklarım sanki😬 ama sende aynı şey olacak diye bir şey yok benim vücudum müsaitmiş buna
Busra34ybg derinsart bende 17 oldum ve hemen başlamayı düşünüyorum yavaş yavaş karnım büyümeye başladı ve vücudum çatlağa müsait malesef 😏
derinsart Busra34ybg benmde cok müsait bacak arkalarimda ve gögüs üst bölgeler de var mesrla çatlaklarm kesin göbekde de oluşur ben simdi bi tur sürdüm😃akşam tekrarlarim
derinsart Belirsiz bence ideal almişsiniz kilo 30 kg almaktan korkarm acıkcasi ben hep zayiftim cünkü.. cok çatlar diye de korkum var cok kilolu olmadigmm icin birden kilo catlak yapar korkusu basladi
Belirsiz derinsart aynen ama son haftalarda çok aldım son haftalara dikkat etseydim 10 kiloyla kapatabilirdim😬
Ffc2224 derinsart aynen doktorumda 9 ile 13 idealdır dedi inşallah bende cok almam suan cok iyi gidiyorum baya dikkat ediyorum bakalım sonrasında ne olacak
derinsart Ffc2224 aslinda ben aşırı dikkatde etmiyorum ama bana kilo aldiran seyler abur cuburdu hamilelgmden beri nadiren yiyiroum cok canim cekmiyor onun yerine cok meyve yiyiroum belki abur cubur yemedgimden kilo almiyorum
Ffc2224 derinsart aynı ben bende abur cubur tüketmiyorum hep meyve yiyorum canım tatlı istese hurma veya cevizli sucuk yiyorum ekmek cok az oda kahvaltıda sadece
Alperefet Aydan sonra iki günde bir Sonraki aylarda da günde bir kullan dedi bana eczacı 19. Haftadayım 10 gundur kullanıyorum canım
NefesDeniz derinsart Ben 3.aya girdiğimde başladım bence sizde bir an evvel başlayın..genelde sabah akşam kullanıyorum
derinsart NefesDeniz dünki kez kullandm bugünde sabah sürdüm akşamsa kullancam ama gün icinde de kremlerle nemlendirmek belki iyi olabilir