Tugce16_ bende 24+6 gunlugum gece gittim hastaneye bu sabahta kontrole gittim yeni geldim doktordan.Gece ayaga kalktigimda aniden su geldi ic camarim bile islandi.Korktuk ozel oldugu icin doktoru aradim direk hemsirelerin yanina cikip muayene ettiler bir kac kagit parcasi gibi birseyler akintimi kontrol ettiler sumu degil mi diye.Nts felan baktilar cok sukur hic bir sikintim yoktu.Kontrolde de hersey normaldi suyu hareketi felan.Ben daha once erken dogum yaptigim icin risk altindayim.Sizde bir doktorunuza sorun herkeste bir olmayabilir boyle seyler.Bana iliskiyi yasakladi ve iş yapmayin dinlenmemi istedi.Tekrar su hissedersen amnisure testi yaptirirsin dedi.