Albiina05 Tugce16_ ben 17 haftalığım bende de birkaç haftadır oluyor. Özellikle biraz ayakta kalınca. Nedenini bilemiyorum ama progestan kullanıyorum, bazen acaba ondan mı diyorum 🤷🏼♀️
Albiina05 Tugce16_ beyaz akıntı ama çamaşırımı çok fazla ıslatıyor. Doktora sormuştum korkup suyum mu geliyor acaba diye suyun gelse bebek düşer zaten yaşamaz akıntıdır o demişti. O yüzden biraz daha içim rahat.