Eczmery123 Merhaba, sanırım soğuk aldım. Geceden beri yutkunamıyorum. Hamileyken bademcik iltihabı geçiren var mi? Doktor hangi ilaçları veriyor acaba? Antibiyotik kullanmam gerekecek gibi hissediyorum, çok üzgünüm.
Seyma-bagli Eczmery123 merhaba ilk hamileligim de çok kötü bronşit olmuştum mecbur antibiyotik vermislerdi
prensesannesii_ Eczmery123 geçen hafta benimde olmuştu zencefil bal karışımı ve nane limon içmiştim bir de sürekli tuzlu su elma sirkesiyle gargara yaptım iyi geldi antibiyotik almama gerek kalmadı bı dene istersen . Zencefil çok icmemen lazım ben günde 2 çay kaşığı kadar içiyordum fazlası zarar.
Elif_sn Eczmery123 bana bişey vermemişlerdi nane limon pekmez ile ılık su ballı ılık su yaptım yaptım içtim😅 Ağrım olunca arada parol içtim
Eczmery123 Evde pastil vardı. C vitamini ve d3K2 de aldım bağışıklığım güçlensin diye. Çarşamba günü lafın doğum randevum var. O zamana kadar bunlarla ve önerdiklerinizle idare etmeye çalışacağım. Belki geçer 😢