Acemianne27 Günaydın güzel anneler 34+5 haftalık hamileyim sabah lavobaya gittim ve peçete de kahverengi bir akıntı gördüm. Sanki adet olucakmış gibi hissediyorum Sebebi nedir acaba bilginiz var mı
Deletedmom381 Acemianne27 Canım nişanın gelmiş olabilir doktoruna haber vermelisin. Hastaneye gidip muayene olman lazım doğum gelebilir arkasına. Hiç bekleme evde hastaneye git direk. Telaş yaptırmak istemem ama haftan erken olduğu için evde beklememeni tavsiye ederim.
Enigma Acemianne27 vajinal muayene oldun mu canım bu aralar? Vajinal muayeden sonra da olabiliyor. Aynı şekilde cinsel ilişkiden sonra da olabiliyormuş.
Deletedmom381 Acemianne27 Kimisin de bir anda hepsi gelir kimisinin de parça parça benim de parça parça gelmişti canım sen doktoruna haber ver bak sancıların da olmuş gece
Deletedmom381 Acemianne27 Hadi bakalım hayırlı haberlerle gel inşallah canım 🤲🏻 Eğer doğumun başladıysa da sağ salim kavuşun yavrunla birbirinize 🐣🤲🏻 Haber edebilirsen yaz buraya da merak ederim valla 😁
Enigma Acemianne27 anladım canım, gecmiş olsun insallah bişey yoktur. Bende vajinaş muayene sonrası olmustu, doktor normal demişti bana. Ama bende muayene oldugum gün baslamıstı ve ertesi gün de az az devam etmişti.
Acemianne27 Deletedmom381 allah razı olsun Rabbim kim dardaysa yardım etsin 🥰 tabiki haber ederim güzel dilekleriniz için teşekkür ederim
Acemianne27 Enigma yok benimkinin üzerinden 4-5 gün geçti onunla Alakası olacağını düşünmüyorum bakalım
Deletedmom381 Acemianne27 Aaa olsun vakti şimdiymiş demek ki vardır bunda da bir hayır canım. Yeter ki sağlıkla gelsin , sağlıkla kavuşun da eviniz şenlensin 🙏 Rabbim birbirinize bağışlasın sizi 🤲🏻🐣💛