Günaydın kızlar 28 haftalık hamileyim ..bi hafta önce grib oldum üşttüm test yaptırmaya gittim yapmadılar hamileymişim diye ilacı yok olsa bile dediler ağır septomlarda olmayımca pek yapmak istemediker ama dün ve bugün gıcık öksürme var boğazda hafifde balgam yani az önce öksürmekten istifra edicek hale geldim resmen korktum bebeğime bişey oluyormu diye ve bu öksürüğü ben naskl atlatırım bi önerisi olan varmı 😭