Merhabalar aranıza yeni katıldım Ama
Bebiş istiyorz ama benim adetim son 19 Ekim ama benim dün birz koyu kahve kanamam geldi sonra pembeye döndü sonra çoğaldı tets yaptım negatif acaba neden olablr ve daha yıkanlı 2 hafta oldu ve birde çok düznli adetim yoktur 1 ay gçr hiç bu zamana kadar gelmemişti ve 4 senelik evliyim neden olabir acaba daha öncede doğum yaptım