Alpay34 ben darüşşafaka ya bağışta bulundum eşim adına onlarda bize doğum gününüzü öğrencilerimize bu güzel bağışı yaparak kutladığınız eğitim masraflarına destek olduğunuz için teşekkür ederiz gibi güzel daha anlamlı bir kart gönderdiler eşimin ismi doğum tarihi de yazıyordu zarfı görünce eşim çok beğenmişti