Hanifesimsek ben 39+1 haftalık hamileyim. Dün kontrolüm vardı çok şükür herşeyim normal ama doktorum bebeğimin boyunu söylemedi yani üç haftadır söylemiyor dün sorduğumda boyu ölemiyorum canım, söyleyemiyoruz dedi. Sizde yaşadınız mı böyle bişey yada size söylüyor mu en 48 cm demişti. Kafama çok takıldı neden söylemedi diye 🤷♀️