Cigdem91 Ekimin 13 ü doğum gözüküyor 32. Hafta yaz tatiline geldiği için doğum öncesi izni aktaramayacağımız söyleniyor bilgisi olan var mı ? Sizler ne zaman doğum iznine ayrılcaksınız ?
Zuve Cigdem91 bazıları aktarilir diyor bazilarida aktarilmaz diyor. Yonetmelige bakıp net bilgisi olan yada arkadaslari yapan varsa söyler inşallah
Bsa Cigdem91 yönetmelikte fiilen çalışmadığımız haftaların aktarılamayacağı yazıyor. Yani yaz tatiline denk gelen süreyi maalesef aktaramıyoruz.
Cigdem91 Bsa evet bende öle duydum ama Çok saçma seminerden sonra ayrılmayı düşünüyordum hesaplar tutmuycqk galiba
Ozged Haftada çalışabilir raporu alıyoruz, 37. Haftanın sonuna kadar çalışabiliyoruz. Doktorunuzdan rica ederseniz birkaç hafta geç gösterir en azından seminer döneminde çalışabiliriz. Doğum izni de 8+5=13 hafta oluyor
Cigdem91 MelekDoduSargl o zaman izne ayrılmak zorundayız yani ekimde doğum yapan arkadaşım seminerden sonra ayrılmıştı ama ya 🤦♀️🤦♀️