Kızlar dün gece saat 10 dan saat 1 2 ye kadar bi 7-8 kere nerdeyse 10 15 dakikada bir sancım oldu hep ben dedim tamam doğuruyorum diye ama Sabaha karşı falan yavaş yavaş kesildi uyumuş gitmişim bunların düzenli girmesi yakın mıdır yani yada bu konuda bilgisi olan var mı