Hzl Aksam balik yemistim 1 saattir cok kotuyum uykumdan uyandim çıkartamıyorum da şurubum da annemlerde kalmisti yarin hemen yeni alicam 😣😣😣baska Yapılacak bisey var mi iyi gelen yardim edin ne olur.
Mervetekmn Hzl kabuğu soyulmuş salatalık kabuk soyulmuş elma soguk yarım çay bardağı süt ve bol su bende suan 31+1 ve mide yanmasına 1saat arayla uyanıyorum renni duo şurupta ıcıyorum 3-4ke ama fayda etmiyor topluca hepsını denıyorum
elfelendor Hzl balik kizartmasi beni de ayni yapti nedense. Gaviscon fln ise yaramiyor artik. Cig patates suyu mükemmel çözüm!
Oykununannesi55 Hzl geçmiş olsun canım bende öyle oldum geçen gece nefes alamadım baya ben sade soda içiyorum yoksa geçmiyor
Hzl Ebru_06 Şurup olsa boyle seyleri yedikten sonra iciyordum da annemlerde kaldi annem gelicem getircem dedi ama gelmedi yazlikta.
Hzl Ebru_06 ben de bi kutu daha alicam galiba surup bende orda kalinca alicaktim da ben cok sık icmiyorum zor durumda kalmadıkça ondan almamistim .
Hzl Oykununannesi55 Tesekkur ederim sana da geçmiş olsun çok kotu yani onceden de vardi bende ama hamilelikte daha kötü oluyor ayni anda mide bulantisi da oluyor benim çok kötü oluyorum .