yigitalpinannesi40 Bslays22 Hiç bekleme hastaneye git bence canım yada doktoruna ulaş benim ne nisanım geldi ne suyum düzenli doğum sancım çıktı nstde yatışım yapıldı sancıları durdurmaya çalışıyorlar
Bslays22 yigitalpinannesi40 39+5’teyiz. İnternette gerçek doğum belirtisi olarak yazıyor ama ne yapacağımı bilemedim
yigitalpinannesi40 Bslays22 Git canım kesinlikle geç kalma rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar versin insallah