Nzlefe Kızlar geçen hafta 50lilik şeker yüklemesi yapıldı sonucum yüksek çıktı 164 bugün 100 lük yapıldı henüz sonucu almadım.aranızda benim gibi yaptıran oldu mu
oglusunakavusmayibekleyenanne Nzlefe benimde ilki 156 cıktı yüksekti sonra 100grlik yapısı ondada değerlerim normal çıktı hicbir sorunumuz yok normal kontrole gel dedi bana doktorum
Burcineygn Neden 2 defa yapıldı canm ? Ben bir kere yaptrdm ilki yüksek çıktı diye mi ikinciyi yaptılar ?
Nzlefe Burcineygn evet normalden yüksek çıktı bugün yaptıkları da 4 kez kan aldılar 3 ü sınırda 1 i yüksek çıktı diyet verdi ve şeker ölçüm cihazı yazdı hafta da Birgün yapıcam düşüş olmazsa insülin başlıcaz dedi
Nzlefe oglusunakavusmayibekleyenanne benim 100 lükte bitanesi normalin üstündeydi ama çok da abartılı bir değer değil hatta bir arkadaşım hamileleiği boyunca günde 3 insülinle 300 e zor düşüyordu şekeri benim normal olduğu halde doktor çok net aşersen bile tatlı yok ucundan bile yok filan dedi