kader_ozol Benim vardı canım 32. Haftamda başladı deli gibi kaşınıyordum gece kaşınmaktan uyuyamıyordum bacaklarım falan yara olmuştu hep hatta herkes hamilelikte normal sen kaşıya kaşıya daha fazla kaşınmasına neden oluyorsun falan diyordu. Normal bi kontrolde doktoruma söyledim bana çok kızdı neden mesaj atmıyorsun diye önemli değildir diye düşündüm dedim. Önemli olup olmadığına ben karar veriyim demişti hatta. Sonra test istedi yaptırdık ve gebelik kolestazı çıktı. Dahiliyeden ilaç başladılar hemen 37+0 da zorunlu sezaryen oldum. Sende ihmal etme değerlerine baktır.