shnd-01 Hamileliğim , 2 düşük ,1 erken Doğum … Sonra oğlum geldi . Serklaj,iğne,haplar,serum,kanamalar ,hastane, yatarak geçen aylar… Bu akşam hiç planda yokken birden suyum geldi . Anlamam zanneden annelerimiz hiç merak etmeyin anlamamak mümkün değil. Bulunduğum yer ve hastanem arası 2 saat . 7:30 ta gelmeye başlayan suyum akşam 10:30 a kadar gelmeye devam etti. Çatı darlığı ve bebeğin kalp atışı yavaşlayınca hemen sezeryana alındım. Biraz acılı ve ağrılı bi süreç ama inanılmaz güzel bi doktor ve ekibi vardı doğumumda. Bi anda oğlum çıktı. Böyle bi güzellik olamaz . 3 kilo 52 cm . İşte benim meleğim ♥️ Şimdi odamızdayız. Sütüm gelmedi . Kızlar her acı geçer dedim ama bebekten kan alınırken ağlaması benim içimi parçaladı. Keşke beni bin kez kesseler ona dokunmasalar. Dualarınıza bizi de ekleyin lütfen . İnşallah herkes sağ Salim yavrucuğunu kucağına alır 💕 Ben meleğimle hepinize dua ediyorum… 🙏