Cansuhazal Bebegimin rapor parasi yatti altin yapmak istyrum dövizci yakininz varsa su zamanda mantklmı yapmak
Seda8337 Cansuhazal Merhaba bunun icin ne yapmak gerekiyor 32. Haftada rapor alınıyor sanirim bir de doğumdan sonra mi.çalıştığımız yerin muhasebecisi ne mi veriliyor rapor daha sonra bir yere basvuruyor muyuz 😊
sugarfamily Cansuhazal asgari ücretle mi çalışıyordunuz yoksa maaşınız yüksekti ama devlet asgariye göre mi yatırıyor
hafsa0211 Cansuhazal normal maaşınızı da aliyormusunuz peki. Yani bu dogum parasi kamu calisanlari icin de var mı, ilk defa duydum ben
Busramusti bebegim_28 bildiğim kadarıyla doğum öncesi ve sonrası olarak yatıyo ve tek seferde değil 3 veya 4 parçada alınıyomus birde maaşa göre ama kesintileri var
Eymenkuzusu Anne18 eğer bir yerde çalışıyorsanız 32. Haftadan sonra izne ayrılıp rapor alıyorsunuz onun parası
Eymenkuzusu Cansuhazal bu işlerden cok anlamam ama altının daha da cıkacagı söyleniyor. Helede şu abd deki seçimlerden dolayı her şey tavan yapabilr.
Perakeds1 Cansuhazal paranızı direk Euro yada dolar yapın dolar 12 yi bulacak Euro aldı başını gidiyor altından kar elde edemezsiniz
bebegim_28 Busramusti ben de öncesi sonrası diye 2 defa veriliyor diye biliyorum olmazsa bi ara 170 arayıp sormak lazım 🤔
minnakmina Cansuhazal altın yerinde durmuyor ki geçen ay cumhuriyet aldım bu ay 200 tl üstüne geldi sürekli çıkıyor gelecege yönelik alıyorsanız asla zarar etmezsiniz yok ben alıp 1 ay sonra satacam derseniz Fazla bir kâr elde edemezsiniz
Busramusti bebegim_28 birlikte çalıştığım iş arkadaşım 2 yıl önce doğum yapmıştı o parça parça aldım dedi ama belki şuan farklıdır bende daha vakti var almama diye araştırmadim açıkçası tam olarak
MinelinAnnesi Mom092 Doğum öncesi izinleri önce, sonrası izinleri sonra mı veriyorlar yani? Ben 32.haftamda ‘çalışabilir’ alıp, 37’ye kadar çalışmayı düşünüyorumda ilk gebeliğim ve hiç bir bilgim yok🤦🏻♀️
bebegim_28 Busramusti öncesi sonrası olursa şuan 39 haftalık oldum doğumdan sonra bi verirler doğum izni bitince de bi verirler o zaman 🤔 bende pek araştırmadım ama sorayım en kısa zamanda 😊
Mom092 MinelinAnnesi aynen oyle canim 32 de calisabilir alip 37 de zaten zorunlu cikacaksin izne ☺️ Dogum onceside sonrasi da rapor almak zorundasin