Belgiiin canım belki adet olacaksındır düzensizliğin var mı? benimde şuan 3+1 gösteriyor uygulama bilerek test yapmadım ama sanki bende de hafif oluyor ağrı merak ediyorum bende normal mi acaba . Kasık ağrısı normal de karın ağrısı şüpheli olablir stresten de olbilir belki 🤷♀️