Merve2863 Arkadaşlar Dokdor 38+2 deyim 4 kg olmuş bebişnormal doğum riskli sezeryan önerdi ve bebeği. Hep 2 hafta öndeydi 😏 5 kilo doğuranlar var yorumlarınızı alayım ?
Babyy1S Merve2863 4ve üstü riksli olur bebeginiz kemikleri kırilabilir içerde fazla kalırsa nefessiz kalabilir yada normal dogumu beklerseniz bebeginiz kakasini yutabilir bunun gibi bir çok riksleri var doktorunuz sezeryan önerdiyse vardr bi bildigi
MiniKaya Merve2863 canım önceden yapılıyormuş normal doğum belki ozmanda bu kişinin yapısına çatına bağlı birşey olabilir ama kayınvalidem eşimi 5.600 le normal doğum yapmış Şuan bu durum riskli gözüküyor doktorunu dinlemeni tavsiye ederim kendinide bebeğinide riske atma