Kızlar 36+6 olduk saat itibari ile ama ben gece 12 gibi rahatsızlık hissettim adet sancısı gibi sancım vardı ishalim vardı ve sürekli idrarım varmış gibi hissediyorum sızlama vardı. Doktorumu aradım acile gel dedi nstye girdim düzenli çok fazla sancım olduğu için acil yatışım yapıldı şimdi 1 doz ciğer gelistirici vuruldu serum takıldı sabah tekrar nstde sancım çıkarsa mecbur doğuma alınacağım. Doktorum ile 38+3 te planlı şekilde sezeryan yapılacak diye karar vermiştik ama benim oğlan o kadar beklemek istemiyor sanırım 😥 Dua edin lütfen sancılarım dursun en azından 38. Haftayı görelim 😔