cennetinsusu gaviskon hiçbir işe yaramıyor malesef ben 7. Aydan beri çekiyorum mide yanmasını mahvetti beni suan 37+3 olduk hala devam ediyo. Sade soda iyi oluyo ama oda gaz yapiyo ben sadece soğuk sütte biraz rahatliyorum midenin yanmamasi için salçali yemeklerden baharatlı yemeklerden uzak durman gerek ekşi yememelisin bide gün içerisinde 3 öğün yemek değilde az az 5-6 öğün yemek yemen gerek