Kızlar ben 34. Haftamdayım ve karnım alırı sertleştiği için doktora geldim bebeğimin gelişimi çok iyi 2300 gram tam haftasına göre suyu falanda çok iyi ama nts ye girdim ve sancım olduğu ortaya çıktı öğle saatlerinde yaptığımda 40 lara kadar çıkmıştı hastahane yatışımı yaptılar 4 tane serum yedim ciğer geliştirici iğne progesteron iğnesi oldum
kalsiyum mangnezyum decavit kan ilacı ve ne olduğunu bilmediğim iki ilaç daha kullandım sancılarım düşmek yerine 60 lara çıktı.Açılmam da hiç yok biraz yumuşama varmış o kadar çok korkuyorum benim gibi bir durum yaşayıp çocuğunu sağlıklı kucağına alan var mı