sumeyra_22 Kızlar son bir haftam kaldı doğuma ve bebeğim karnimdayken daha çok kilo alsın ve boyu da bi kaç cm daha uzasın istiyorum sizin önerileriniz neler neyin faydasını en çok gördünüz neler yiyip içmeliyim?
Unlukacar sumeyra_22 taze şaşar peynir yaş badem ceviz fındık yumurta ballı süt ben gergin bundan tüketiyordum canım direk bebeğine kilo aldırır
Aslibh sumeyra_22 cok kilo onermiyorum yigenim 36.haftada dogdu 2.350 simdi 1 yasina girecek tabagimizdaki yemekte gozu
sumeyra_22 guneysmom çünkü doğduğunda kilosuyla boyuyla kendini toparlamış küveze girmeyecek şekilde sağlıklı devamında da sütümle gelişimine devam etmesini istiyorum Allahın izniyle 😊
sumeyra_22 guneysmom bir de genelde bebekler doğduktan sonra biraz kilo kaybediyormuş ne kadar kilolu doğsa o kadar iyi bence
Unlukacar sumeyra_22 hergün düzenli tüket canım ben 35+4 de doğum yaptım ultrason da 3100 gr dı 2800 doğdu küveze bile girmeye gerek kalmadı çok şükür
sumeyra_22 guneysmom pazartesi kontrolüm var en son 3 160 dı 38+3 um bu arada ama gelişimi biraz geriden bebegimin