Bilinmeyen99 Selamün aleyküm canım. Ben 1.5 yıldır evliyim hiçbir problem olmamasına rağmen hamile kalamıyordum hangi doktora gittiysek hep psikolojik dedi. Sonra bi abla bana Meryem ana eli otunu verdi bu hamileliği kolaylaştırıyormuş ve yumurtaların sağlığına iyi geliyormuş bide erkeğin sperm kalitesini arttıyormuş aldım Ramazan araya girince yapamadım sabah akşam içilmesi gerektiği için. Sonra zaten rabbimin de izniyle gerek kalmadı kendiliğinden hamile kaldım 😇🥰 bide doğumda çok işe yarıyormuş. Bi arkadaşım doğum için yatışı verilince ebe boşuna bekleme sabaha kadar doğum olmaz çünkü açıklığın çok az demiş Buda Meryem ana eli otunu eşine vermiş eşi de su dolu kaba otu koymuş ve otu koyduktan sonra ¾ saat içinde kesisiz doğum yapmış ebeler şok tabi 😅😂 velhasıl inanarak yaparsan her iki şey içinde çok şifalı bi ot canım 🤗 inşallah her ne için kullanmayı düşünüyorsan rabbim istediğin şekilde duanı gerçekleştirir hayırlıyla. Biraz uzun oldu ama her iki deneyimimi de paylaşmak istedim. Yani hangi amaçla kullanacağın yazmadığı için bende ikisi de aklında bulunsun istedim 😊🌸