Anne_35 cok gecmis olsun canim 😔 Bende gecen sene Kasım ayinda düşük yaşadım 8inci haftamda, kürtaj olmama gerek kalmadi hepsi kendiliginden söküldü 😔 benim vücudum düşüğü kaldiramadi ve bir cok ilaclar ve hormonlar almam gerekiyordu, tam umudu kaybetmisken ve tüp bebek icin hazirlanirken, randevumdan iki gün önce yine hamile olduğumu öğrendim. Allahin bir mucizesi. Her daim dua et canim rabbim tez vakitte yine evlat nasip etsin insallah sana. Ben her zaman diyorumdur herseyin bi sebebi vardir ve rabbim hakkimizda hayirlisini veriyor. Umudunu alsa kaybetme canim, beklemedigin anda yine olur insallah 🤲🏼